vineri, 16 septembrie 2011

A new beggining :)

   "Every new beginning comes from some other beginning's end.” Seneca  Mi-a placut foarte mult acest citat si m-am gandit sa-l impartasesc cu voi ;)
    Sunt intr-o noua etapa a vietii mele si m-am gandit sa fac ceva efectiv pentru sufletul meu. Si uite asa s-a nascut acest blog. :) Sper sa va faca placere sa-i parcurgeti postarile, atunci cand voi avea timpul necesar pentru asta.
    De asemenea, am conceput acest blog pentru ca inainte imi placea foarte mult sa scriu. Undeva, pe parcursul ultimilor ani, mi-am dat seama ca m-am pierdut pe mine si acum incerc sa ma regasesc, asa cum eram inainte: vie, intotdeauna zambitoare. Sper ca aceasta calatorie sa fie magnifica si sa o parcurgem impreuna. De fapt sunt sigura ca asa va fi ;)
   Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu